18 August 2009

Something is Happening

Assalammualaikum....
Something is Happening tu jer aku mampu katakan bila teringat kisah semalam..alahai macam tidak percaya aku terjumpa CA dengan tidak sengaja...ekekeke....rasanya lama juga aku tidak bertemu dengannya.....ada jodoh ke ek?ahaks
Semalam seperti biasalah aku pergi ke SKBU(2) mengambil adha & arief..sebelum tu,aku singgah di kedai JNJ nak fotostat dokumen untuk Alumni SMKBBU..Bila selesai aku pon beredar ke SKBU(2) hehe...mmg arini xde rezeki aku melihat CA ..so bila budak2 balik sekolah aku terus bawa mereka makan di Medan Selera Mahsuri....biasalah port kat kedai Sate Pakcik Zainal....so bila siap order aku pon berbual ngan anak sedara ku..tya tentang study mereka dan macam-macam lagi isu yang sesuai ngan mereka...
Tiba-tiba aku terlihat seseorang..Seperti yang ku Kenali... CA??????? alamak berdegup degup jantungku...alahai..dia turun dari motor..kemudian duduk berdepan dengan meja ku....Alamakkkkk..seram sejuk tanganku...muka tiba2 berpeluh...ahaks...sahh dia didepan ku....
malu pon ada tapi ku control je...alahai awatlah dia ni sweet sangat,geram aku auMmmm...
Yang kelakarnya Daddy pon leh mai plak time tu..sah aku terperangkap dengan dad....kwang2....
Aku Tidak Pernah Rasa Seperti Ini....
Bagaikan Luruh Jantungku...
Bagaikan Terhenti Nafasku...
Bila Ku Lihat Mu...
Dari Jauh ku Lihat ...
Kau Seolah-Olah Memandangku...
Namun Ku Tahu...
Aku Hanya Insan...
Yang Tidak Sesempurna Dirimu....
Aku Hanya Insan Biasa...
Yang Bernafas Selagi Mampu...
Walau Nafas Ku Seakan-Akan Terhenti
Bila Melihat Diri Mu Di Hadapan Ku...
Ya Allah Jika Dia Buat Ku...
Aku Bersyukur Atas Kuriaanmu...
Namun Dia Bukan Milikku...
Aku Redha Atas Mu...
Ketentuan Mu...


Ogos'09

4 comments:

raihan said...

wakaka..aku tau ko luper sesuatu tu iza, "aku terus sms rai, bgtau keresahan ati ku"...hahahaha..cam taik toi org da jth cinta nie...hahaha

Haniza Sulaiman said...

wakakak rai ampeh tol shyyyyy

Norawi said...

itu maknanya ada sesuatu yang luar biasa yang adik rasakan.jatuh cinta kot.teruskan menulis puisi

raihan said...

wakaka...teruskan iza..kami sedia membacanya...org jatuh cinta nie, kali bermadah helah, perghhh tak igt dunia...hahahaha