01 August 2009

Demam + Cinta

Sepanjang Bulan Julai ni riuh orang mengatakan tentang H1N1... sampai aku pon naik takut gak...kena plak dh ada kes kematian yang melibatkan H1N1 di Malaysia...
Pada 18 Julai Aku mengalami Demam,selesma,Pening kepala,sesak nafas...sehingga 23hb...agak lama juga aku mengalami demam dan selama itu juga aku terpaksa mencutikan diri...
Banyak pengalaman ngeri ketika aku demam tu,pasti ada di antara pembaca yang tidak percaya dengan apa yang ku nyatakan ini..selama beberapa hari ketika aku demam,aku jadi fobia untuk tidur..sebabnya ..setiap kali aku menutup mata untuk tidur,aku pasti bermimpi bertemu sedara mara dan sahabat yang telah tiada...Memang Allah menguji aku dengan ini semua..Aku Redha..
Kalau dulu-dulu orang kata,jika bermimpi Arwah-arwah ni elok doakan mereka,ada juga mengatakan jika kita ikut pelawaan mereka yang tiada,kita pon ready to die...MassyaAllah aku ni..ni Kerja Allah...Dia yang tentukan sgalanya Aku Redha Dengan ketentuannya...Sehingga kini,aku masih mengingati mimpi-mimpi bertemu arwah2...Al-Fatihah Buat Mereka...

Tentang percintaan aku..Aku rasakan sesuatu yang berlaku antara aku dan dia....Aku rasakan dia memang tidak memerlukan aku...Bagiku...Dah masanya aku buang dia dari hati ku....
Aku akan buka buku baru...Harapan ku Semoga aku tidak bertemu insan seperti dia dan Z..Insan yang ku anggap menyakitkan hati...aku tidak tahu berapa ramai lagi mangsa mereka....thank for Rai,kienaz,ira,shai,faris coz sedarkan aku...Semoga hati ku cekal hadapi dugaan yang mendatang
Ku Harapkan Sebuah Cinta Yang Kekal Ke Akhir Hayat Ku Datang.....adakah insan yang berada di hatiku kini?Ku Harapkan begitu...Berdetik dihati bila bertemu dengan nya di sekolah ....

No comments: