01 August 2009

Pameran Sains SKBU2


25 Julai Lepas aku ada mengikuti Anak sedara ku ke Pameran Sains Di Sekolah Kebangsaan Bandar UDA 2,sekolah lama ku...Perghhhh berdebar je rasa hati...ekekekee
Aku sampai lewat sedikit coz sebelum itu,aku teman mummy ke Pakar Puteri buat UltraSound...mum suspect Buah Pinggang...Hope Semuanya Ok..
Dalam perjalanan ke BBU,Kereta Xcident plak..alahai....ngeri jer aku dibuatnya...sampai di SKBU2,Aku ternampak dia Bertugas di bahagiaan DJ..alamakk my sweet.....ahaks...rasanya kalau dia tau aku minat kat dia mcm ne ek...ekekeke ni gara-gara aku selalu mengambil anak sedara ku di SKBU2...Alahai...orangnya tidaklah Handsome,tidak macho pon,cuma aku suka senyuman dan suka tengok mata dia...Ya Rabbi aku ni apa hal plak..kan tadi nak cerita tentang Pameran Sains...ekekeke parah dah ni...isk2...xper nanti aku masukan beberapa keping gambar tentang Pameran tersebut...
Ada baiknya Pameran Seperti itu diadakan,coz banyak info yang aku dapat dari pameran tersebut.lagi-lagi tentang pameran mini zoo...kerjasama antara SKBU2 dengan Zoo Johor...Banyak juga haiwan yang tidak pernah ke temui sebelum ini..antaranya Kucing Batu,Kura-kura Buaya,landak dan beberapa haiwan yang dipamerkan...Selain itu,pameran sebegini juga merapatkan silaturrahim antara guru,ibubapa dan pelajar...memang hepi sangat aritu..
Semoga SKBU2 Akan terus Berjaya .....


Sebahagian Aktiviti iaitu Pasaria

Berani tol adik ni pegang Ulor...aku dan anak sedara aku dok elak2 jer

Burung apa ek lupa dh nama dia ....burung apa tu adha n akim?auntie dh lupa ler

Ni burung Kakak Tua yang sombong,penat aku ckp dia wat bodo jer ekekee maybe dia ni x tau bahasa melayu kotNi adha(Tudung Pink) dok try jawab Kuiz bergerak mengenai Sains


Akim lepak kat bawah khemah dah penat dh ni

ekekek comel kan arief ni geram aku ...ni kami lepak bawah khemah coz tunggu masa nak masuk zoo mini

walawey dak adha ni tgk burung hantu pon siap possing lagi...isk3..fikir iklan tudung ker?


Arief lepak kepenatan

No comments: