17 August 2009

Perginya Seorang Teman

Assalammualaikum
Kira-kira jam 11.07 Malam pada 14/08/2009 aku menerima SMS dari seorang Rakan ku di Sabah ..Pelik kenapa Roslan SMS memalam buta ni,aku memang tidur awal coz aku kepenatan skit...sekali aku terbaca SMS tersebut....
SMS berbunyi "Berita sedih:Kita telah kehilangan Sahabat Lama Allahyahramah Almida yang telah pergi meninggalkan kita Al-Fatihah"
  • Ya Allah terkedu aku...Baru bulan lepas aku dan arwah bersms kata nak berjumpa...bila aku balik ke Sabah ujung tahun ni....
  • Arwah merupakan salah seorang sahabat aku ketika aku belajar di SK.Likas Kota Kinabalu Sabah Tahun1989 - 1993
  • Setelah lama meninggalkan Sabah 2 tahun lepas kami bertemu di Center Point atas usaha rakan-rakan kelas lama spt roslan,mail dan kami wat gathering kecik di sana.
  • Yang aku dpt info,Roslan mengatakan arwah meninggal disebabkan Accident Di Indonesia ketika bercuti...
  • Hanya Allah Yang Mengetahui segalaNYA....
  • Al-Fatihah Buat Sahabatku.....Semoga Di Tempatkan bersama insan yang soleh & Solehah Aminnnn.....

No comments: