10 April 2011

Keyakinan Membara

Aku baru saja abis membaca tips diet dari seorang yang istimewa bernama Lydia Ezrina...cerita beliau ada terpapar di Metro Ahad....Beliau berjaya menurunkan berat badan dari 105kg ke 49kg ...
Aku bersemangat kini untuk mendapat berat yang ideal dan juga untuk membuktikan pada Family,Rakan2 dan juga SK yang aku berjaya tanpa dia contact ku lagi....semoga dengan keizinan Allah....aku pasti berjaya........

Aku pasti dapat menurunkan berat badan ini......Insyaallah tempoh 1 Tahun......

No More Nasi.... No More Goreng2.... No More Manis2...

No More Nasi
Sebab...
Aku kesian kat pakcik2 & makcik dok banting tulang dibendang selama 28Tahun ni
No More Goreng2
Sebab...
Harga minyak dah naik...sian ngan gaji aku yang small ini.....

No More Manis2
sebab...
Sememangnya aku dah manis.....

Itulah hakikatnya...........yang Nyata :)

3 comments:

Anonymous said...

GO..GO..GOOOO & GUD LUCK..MESIA BLEY..CIK ADIK BLEY >|]

Haniza Sulaiman said...

tQ bro...

nurhanizajohani said...

Nk join gakssss sis! =.=