12 April 2011

Hari ini genap 4 hari dia tidak menghubungi aku...Tanpa alasan,tanpa penyebab dari mana-mana pihak.Kadang-kadang terdetik dihati ini bertanya secara langsung apa yang tidak kena pada persahabatan kami...Hanya Allah yang mengetahui segalanya...Semakin hari.semakin aku rasa beban je di hati....Di mana kesudahan perhubungan kami?

Program Diet tanpa dia....
Alhamdulillah memang aku mampu lakukan...cuma penyeri hati kini terasa suram..tiada lagi keceriaan terpacar di hatiku....Mungkin kalian melihat gelak ketawa aku diluaran...namun jiwa ku kini menangis....
Walaupun dia mendiamkan diri..namun aku masih memegang janji aku padanya...InsyaAllah aku akan buktikan....

Setakat ini, Alhamdulillah ada perubahan pada diri ini,baju lama boleh sudah aku pakai..Alhamdulillah.... Wajah pun alhamdulillah semakin bersih...Solat pun aku mula rasa selesa,tidak rasa termegah-megah...Syukur Alhamdulillah....

tQ Awak kerana membuka hati dan minda untuk membuatkan diri ini menjadi sebagai seorang Muslimah yang sejati insyaAllah dengan izinNYA....

No comments: