02 April 2011

Gembira

Hai Hanina & Hasifi...tQ menjadi pembaca setia akak kamu ni :p

Hari ni 2/4/2011 .... hari ini aku melangkah kaki menuju ke kursus Variasi Muffin bersama Kak Imah (Rakan seoffice) kat Kolej Komuniti Pasir Gudang...Best jugak..Alhamdulillah boleh wat biz...

Semalam (1/4/2011) hari yang paling mengembirakan aku,bila dapat bersms dengan S.k ..macam-macam kami bualkan..Alhamdulillah dia still memberi aku semangat utk mencapai impian ku... InsyaAllah...yang paling aku x leh lupa bila,kami saling usik mengusik..gara2 make up..alahai...kan best kalau dia ... :)

30/3/2011...Dia datang ke office ku..ehem2..lawak sungguh...tu lah sapa suh wat aku merajuk...kan dah kena jejak kaki ke office..ni semua gara-gara si ayie lah...plan dia kena kan aku...apa2 pon tQ ayie ...

Pasal diet pon alhamdulillah,aku masih bertahan .... memang xde rasa lapar langsung....tapi orang kata aku menyeksa diri..sedangkan memang aku xde mood nak makan.... apa2pon semoga aku berjaya... canyokkkkk berusaha ..... tQ mum,dad,family,kawan2 & awak coz beri saya semangat untuk meneruskan usaha murni ini..hehehe

No comments: