16 April 2011

16 April 2011


Salam.....Hi ....
Arini program aku ialah.....Jalan-jalan cari makan ke Plaza Angsana JB....
Ehemmmm...tadi keluar ngan Adha & Arief..hujan plak tu..apa2hal arini aku dah selesaikan tugasku untuk menjadi Budak Comel 2 org ni....nasib x banyak songeh.....selamat den...
Tadi time kat angsana, aku tercari-cari kalau SK ada di sana,nampaknya mmg xde..tp x kisahlah..kalau ada pon bukan aku leh jalan ngan dia..almaklumlah orang x suka kite...tp apa aku kisah?
heheheee
kat Angsana tadi sempat gak aku membeli 2 buah buku..iaitu Mufin Manja by Hani Ismail....Dan Aurat Mahkota Wanita By Rusydi Ramli & Haliza Hj.Aris....
Tentang Mufin manja mengisahkan tentang seorang gadis yang bertubuh gempal(mcm aku) tapi usianya br mencecah 18thn(bukan mcm aku) seorang yang pada mulanya 0 or Zero tapi dengan kepandaian & kemahirannya membuat muffin dia telah menjadi seorang usahawan Muffin terkenal ditempatnya....so dari maklumat @ cara dikelolahkan di buku ini,dapat memberi aku ilmu tentang cara business dan resepi muffin yang agak melelehkan air liuQ....heheheee........insyaAllah aku akan buatnya terbaik untuk business aku ni...
Buku no.2 tu dlm proses untuk dibaca..insyaallah esok.....semoga segala yang dibaca akan memberi impak pada diri ini..aminnnnn

No comments: