10 June 2010

Assalammualaikum

Hai Warkah
Lama rasanya aku tidak menulis disini...Agak bz ngan kerja,masalah,jalan2,dan macam-macamlah yang aku lalui beberapa bulan ni....alahai Allah jer yang maha mengetahui.
Hari ini 10/6/2010 iaitu hari khamis...pagi tadi aku pejabat seperti biasalah....cuma hari ini aku terpaksa pergi ke Tapak projek untuk projek Bengkel bas Maju yang terlepak di Tebrau gak,xde lah jauh mana pun.Memang letih semunya ada,tapi nak wat mcm ner kan..kena ganti rakan sekerja.Balik je dari site,macam-macam aku tgk kat PC aku,ada Pesan di YM,FB dan lain-lain lagi...tapi xdelah penting mana pun.
Sure korang nak tahu...apa yang terjadi pada Majlis Reunion Sweet99....Nama dah gah,namun majlis tak seindah yang aku harapkan...Sedih aku..mana tidaknya...ramai yang wathal...comfirm tapi tak datang...tidak sia-sia aku dan beberapa rakan lain terpaksa membayar ganti rugi yang dianggarkan rm600..terbang duit kami...lainkali kalau nak buat make sure bayar deposit...
Mengenai cinta plak...rasanya tiada perubahan...aku masih menanti insan yang ku gelar MAI rakan sekelas ku...tapi x tau lah...dia faham ke x apa yang aku nak dari dia.Maybe dia masih tidak menyedari kehadiranku disisi dia.Ya Allah semoga impian aku untuk MAI menjadi suami ku termakbul....
TA plak asyik mengejarku...dia mengharap aku kembali kepadanya...namun aku masih tidak dapat menerimanya setelah 2 tahun aku bersamanya..dia tidak menghargai aku.....aku berharap sangat dia dan isteri dapat menikmat peluang walaupun sekali untuk mendapatkan zuriat...Aku hanya insan biasa....Aku juga tidak mampu untuk menerima insan lain jika aku bersamanya....
Kerja yer...semakin membebankan kepalaku...semakin banyak yang aku terpaksa membuatnya sendiri....nyesal gak bila aku tidak mengambil Dip in Electrical...ekekeke namun insyaAllah if ada peluang aku ingin melanjutkan pelajaran...
apa lg eh nak kata....
I Love u MAI....
Hikhikhik
Raja telah jatuh Cinta Pada MAI

No comments: