16 June 2010

Tiada Tajuk

Kadang-kala aku tidak tahu apa yang aku lakukan masa kini.Aku jatuh cinta dekat someone yang boleh dikatakan lama aku kenali...Namun aku pasrah atas ketentuan illahi sekiranya dia bukan jodoh ku....Sekiranya dia jodoh ku Alhamdulillah syukur yang teramat.

Aku mengenalinya sejak aku berada di tingkatan 1 di SMKBBU...Namun kami pernah bertegur ketika form 3 kerana kami 1 kelas ketika itu.Ketika itu,aku hanya sekadar meminat secara jauh saja,almaklumlah time tu aku boleh dikatakan menaruh hati kat MHS...setelah beberapa terpisah dari zaman persekolahan,Aku dan MAI terjumpa kembali si ruangan Facebook secara tidak langsung,begitu juga hati aku,tiba-tiba berdebar-debar melihat FB nya... " Ya Allah Inikah Jodoh Yang Engkau Beri Padaku? " terdetik dihati ku kata-kata ini....

Semakin hari boleh dikatakan semakin aku ingin menghampirinya,namun apakan daya,aku seorang wanita yang penuh diselubungi kekurangan.

Bukan aku tidak pernah bersyukur atas kejadian diri ini,Namun aku bersyukur atas segalanya.Namun dikala hati ini ingin menyintai seseorang, aku takut dia tidak dapat menerima kekurangan diri.


Dulu Aku pernah dikecewakan, aku rasa sakit dihati, dijiwa yang paling aku dapat rasakan bila aku dikecewakan oleh insan yang aku sayang...Ya Allah Maafkan Aku ......


Semoga aku bertemu dengan seorang insan yang dapat menerima kekurangan diri ini.

No comments: