27 June 2010

27/6/2010

Hari Ni memang hari yang paling menyakitkan hatiku...mana tidaknya dah lah meeting ASMUDA aku tak g...gara-gara sms dr engineer yang meminta aku ke Office jam 2...Ya Allah sampai je office memang xde orang...Anggaran jam 2.30 Kak Imah br naik office..Sambil2 aku siapkan lukisan aku,tiba-tiba aku mendapat sms dr Engineer...Dia meminta aku n kak imah lipat drawing dan siapkan Dokumen Penyerahan... Ya Allah Tension aku...Dah Ler Dia Nak Drawing Sekolah,Ni suruh wat lain...So dalam ketensionan tu,aku pon saja g SMS dia semula...usik punya usik Engineer ni Hangin plak...Malu plak aku...niat nak menyakat jadi kes lain plak...Alahai Abg Man..xkan rr angin x pasal2...Niat just nak menceriakan hati...sekali terkena aku sendiri...So lepas ni aku kena berhati-hatilah bercakap dengan kawan2 office ku...nanti macam-macam aku kena...
Orang lain pon ada masalah juga,so kalau leh jangan dikaitkan hal kerja ngan peribadi,inilah akibatnya......
Aku sebenarnya nekad nak cari kerja lain,walaupon aku sayang sangat ngan Meda Engineers ni.Allah je tahu,bagaimana aku selalu pertahankan Meda Engineers ni ketika mum n dad serta adik beradik suruh aku cr keje lain...Gara-gara gaji tidak naik,ni yang aku dapat....Memang x berbaloi orang kata.

Tentang MAI plak... semakin hari, Alhamdulillah semakin ada perubahan ...semoga dia dapat memahami diri ini...Semakin Aku Sayang Kepadanya....Pada Allah Aku Berdoa Agar Cinta Aku Diterima Oleh MAI...Amin

No comments: