22 June 2010

Daddy ...Luv Buat Daddy

Semalam (21/06/2010) ketika aku sedang menjamu selera di pantry Office,aku tiba-tiba mengalir airmata..mana tidaknya,aku teringat kenangan bersama-sama bersarapan setiap hari bersama mummy dan daddy...tapi sejak khamis (17/06/2010) sehingga semalam,aku terpaksa bersarapan bersendirian berikutan daddy dimasukan ke Hospital Sultan Ismail (HSI)...Hati siapa yang tidak terasa....
Sepanjang Daddy berada di dalam Wad,aku menemani daddy beberapa malam,itu pun kerana kehendak dan permintaan daddy.Sehingga Aku menyambut Hari Bapa yang jatuh pada 20 Jun 2010...Aku masih menemani beliau.
Daddy....Walau apa pun berlaku,Ani tetap sayangkan daddy dan akan sentiasa bersama daddy didalam susah dan senang.Walaupon aku tahu,daddy tidak sehebat orang lain,namun daddy mempunyai keistimewaan sendiri...Aku Bangga Mempunyai seorang Ayah seperti Daddy.Daddylah tempat aku meluahkan segala permasalahan aku.Daddylah yang penting dalam hidupku...
Ya Allah Semoga Engkau Mengizinkan Daddy dan Mummy kesayangan ku sentiasa dirahmati Oleh MU....Dan Semoga Mereka Sentiasa Didalam Keadaan Sihat Walafiat.... Dengan Keizinan Dari-Mu Ya Allah....Ya Rabbal` Alamin.....

Selamat Hari Bapa Buat Raja Sulaiman Bin Raja Hj Ishak ...Daddy Tetap Di Hati ku........Terima Kasih Kerana Menjaga Dan Memberi Segala Permintaan Ku.....

No comments: