12 June 2010

Jatuh Cinta Lagi

pertamaku melihatmu bergetar rasa hatiku
berdebar-debar jantungku mungkin ku suka padamu
ketika ku melihatnya berdetak-detak di dada
mungkin itu suatu pertanda bahwa ku suka padanya
dia atau dia, ku pilih yang mana
aku pusing untuk memilihnya

reff:
jatuh cinta lagi
lagi-lagi ku jatuh cinta
aku jatuh cinta kepada setiap wanita
jatuh cinta lagi
lagi-lagi ku jatuh cinta
harus bagaimana ku ingin memikirkannya
layaknya seorang pria ku coba untuk setia
mencintai satu wanita tetapi aku tak bisa
dia atau dia, yang harus ku cinta
aku pusing untuk memilihnya

itulah lirik lagu matta band yang sememangnya yang sedang aku lalui
Alahai macam tak sangka..Insan yang pernah sekelas ngan aku...aku leh suka time ni..tp kalau ikut mmg dari zaman sekolah lagu aku mmg ada hati kat dia since form 3 coz kami 1 kelas di 3 Cerdas 2...Agak-agak korang siapa yer?
alahai....pertemuan di Facebook mengembalikan nostalgia zaman persekolahan...timbul rasa rindu dizaman kini....
Korang sure tertanya-tanya mengapa aku jatuh cinta dengan MAI kan?
1) dia seorang yang baik dari segi budi bahasanya
2) sebab dia suka wat aku ketawa ketika chat / sms dengannya
3) mengikut kata rakan2 kami yang lain...dia ni seorang yang Alim ( more pada Agama,taat kepada mak ayah)
4) sebab Sememangnya Aku Suka MAI time zaman persekolahan lagi...tu yang pasti

Tapi aku x taulah dia suka aku ke x...coz aku tidak seperti insan lain...namun aku cuba meraih cinta dr nya....
Semoga Dia Selamat Disana...dan akan kembali ke JB suatu hari nnt dengan membawa hatinaya untuk Ku...Amin

1 comment:

Relevan said...

Kerap dah jatuh Cinta..bila pula nak kawen?..