16 March 2010

Happy Birthday To Me!!!!

Happy Birthday To Me...
Alhamdulillah semalam 15/03/2010 Genap umur ku yang ke-28 ..Alahai semakin hari...semakin berumur namun masih belum aku mempunyai aset perniagaan sendiri seperti yang aku cita-citakan selama ni...
Semalam hari yang membahagiakan aku....ramai sahabat memberi ucapan dan doa kepada ku...Namun ku nantikan "SMS" dari seseorang...iaitu Sms dari Abg Yon...biasanya ramai-ramai kenalan ku di Dunia Chat..Abg Yon lah yg selalu menghantar wish my birthday....Tahun ni,penantian ku agak sia-sia kerna.....Dia lupa birthday aku yg ke 28...uwaaaa Sedih...sadis....

Semalam family just wat jamuan secara sederhana jer...namun aku still bersyukur kerna mereka mengingati hari dan sejarah kelahiran ku....Hanya keluarga yang mengetahuinya..ahaks!!!apa2pon tQ for Mummy,Daddy coz sentiasa menjaga diriku.....sehingga kini.....adik beradik yang sentiasa menyokong ku....Alhamdulillah....tidak juga sahabat-sahabat yang sentiasa mendampingiku....Alhamdulillah....

Cinta???hope kali ni,aku dah nekad untuk menyendiri kembali...Hati ku Bukan untuknya lagi...walaupon dia mengatakan aku yang menghilangkan diri...sedangkan dia tidak mencari aku...Aku ke yang bodoh atau dia yang sememangnya yang paling bodoh kerna mempermainkan sekeping hati yang tulus untuknya....ahhhhhhhhhhh aku pasti terus melupakannya....biarkan dia......kini aku bahagia hidup sendiri tanpa kehadiran lelaki dihatiku.....Sakit hati...sampaikan mendgr lagu cinta kami...pon aku dah x lalu.....

"Ya Allah berikanlah aku kekuatan dalam hati ini.....Semoga aku ketemu Cinta dan Sinaran yang baru..."Amin

1 comment:

ღ αεn ツ said...

akak , hepi belated bday !