19 June 2009

Tag By iRa

Assalammualaikum..
Sebenarnya aku x tau pe tag2 ni..tp aku jawab gak atas permintaan Adik ku si iRa CoMoT hahaha

1. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri?
ntah ek,byk sgt aku beli tp yg td..aku beli burger Ayam Special 5 biji,teh ais,teh tarik & Roti Canai sekeping Harga Semua RM15.50 Kat Restoran Awana Taman Nusa Perintis...

2. Apakah paling penting dlm hidup kamu
Mum,Dad,Adik Beradik,Saudara Mara,Kawan2 Dan Hati Aku Sendiri

3. Dimanakah tempat impian perkahwinan kamu?
Tempat Perkahwinan Kat Bilik hahhhh....Tapi Kalau Majlis Pernikahan Kat Rumah Depan Mum & Dad...Tempat Sanding Kat Rumah Pon Ok...Janji Kawan2 Leh Datang...Lagi Pon Ada Yang Kata Wat Walimatul Urus ni baik Kat rumah...Berkat Beb...Ahaks

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
Hubungan??Hubungan Apa ek?
Kalau Ngan Family Sure lah dari Aku lahir hingga Kini..
Kalau Ngan Kawan2 Selagi Aku mampu menerima Mereka sebagai kawan,Tapi biasanya aku sukar nak putus persahabatan coz aku sayang sebuah ikatan persahabatan....Sahabat ni..Seolah2 Darah Daging gak..
Kalau Hubungan CInta ek....Sebenarnya aku X tau selama ni aku bercinta or x...almaklum rr cinta internet tapi paling lama 1 tahun 3 bulan.....

5. Adakah anda sedang dilamun cinta?
Apa Ada Pada Cinta?Macamana ek dilamun cinta tu?Tapi Aku teradmire Ngan Seorang Cikgu Kat SKBU2 ahaks...So cute tp xde maknanyer..Aku Nak Macam Watak Iskandar Dalam ManjaLara...ahaks Suke Suke Suke....


6. Dimanakah restoran terakhir kamu makan malam?
Kat Mana ek....Restoran ek....Kat Nusantara jer kot....Tempat Mamat jual Tomyam tu

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Buku Membina Laman Web ngan Buku Pemprograman Web..

8. Apakah nama penuh kamu?
Raja Nor Haniza Binti Raja Sulaiman

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau mak?
Ngan Dua2 Ler...Mana Leh Main Pilih Salah Satu apa rrrr

10. Namakan seseorang yang ingin kamu jumpa dalam hidup kamu buat pertama kalinya?
Mummy Dan Daddy ler

11. Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu.buat masa skrg?
1)Dak Comot Si Ira
2)Sumayyah (Sahabat Lama)
3)Fina
4)Meera (Hari2 Ajak den Dating)
5)Rai (Awek ni mmg Best hahah ..apa yg best??? shyyyy Rai kang kantoi..
6)Nana (adik Dari YM)
7)Azfarul..yg suka kaco den kat YM
8)X tau dh

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
Zaman Dah Moden....sure rr mechine jer

13. Tempat yang paling seronok yang kamu mahu pergi?
Kat tepi pantai yang aku leh dokdiam2 yg leh ilang semua kekusutan dikepala ni....

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu?
~Cute
~Nampak Brutal Tapi Tisu
~Adik Yang Baik
~Kaki Buli akuuuuu ni yg paling aku x suka hahahhahahaha
~Leh join sekepala ngan aku

15. 8 perkara yang amat saya gilai?
~Laptop
~Camera
~Tidur
~Berblog r......
~DUIT duit2 dimana kau duit
~Citer ManjaLara...Sebab Aku tgk dia beri dorongan kat aku ....Sama Comey ahaks
~HP ..Tanpa HP sure aku susah nak contact2 ni......Very Important
~Chatting r

16. Pelukan atau ciuman?
Dua2 aku suka ahahahha tp kan bukan utk org dewasa ...Kiss dr Mum n dad..tapi kat dahi jer...
Pelukan & Ciuman Dari anak sedara yg 4 org tu (Adha,Arief,Akim & Aziq) kiss pp jer rr

17. 8 perkataan yang sering diucapkan?
~Erk
~Ahaks
~Ye Kot
~Sure Boleh
~Nak penumbuk ker?
~Ala Sayang Auntie Ann
~Sayang Aziq
~Sakit Pale Den

18. 8 buah buku yang paling baru di baca?
~Buku 5 erkkk Buku ke tu?wakakkakaa
~Buku Sekolah BM anak sedara ....Dia minta ajar
~Buku Catatan ~ dlm ni penuh informasi
~Buku Kaler Coklat (Dlm ni penuh ngan maklumat Projek)
~Buku Dokumen Tender (Br Td Enginner Suh Tgk Tebal seyyy)
~Buku Masakan ~~ Biasa rr org Pompuan
~Buku
~Buku

19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali?
~Untuk Mu Sayang ~ Amuk
~Ku Merindu ~ Ella & Shah
~Mere MehBob Mere Sanam
~Hanizah ~ Jamiul Hayat
~Juwita ~ 2By2
~Kejora ~Search
~Paint My Love ~MLTR
~U took My Heart Away ~ MLTR
~~~~~ Ni semua Ada Kenangan Suka & Duka

20. Mari men'TAG' 8 orang lain...sape yg ske kna tag ek
~Fina
~Epul
~Kak Shuwen
~Kak Minimoys
~Dj Ricky
~Cherry
~Chedet (Kalau Tun Baca lah)
~Dr.Zambry (Kalau YB Baca)


K Dah JAwaB SemUa Tu Ahaks


2 comments:

Relevan said...

Kita ni x der di sebut nya langsung...uwaaaaa...

minimoy said...

erk..bangga lak dlm senarai...tp nk jwb tag nie kene ader blog sndr kan...kak mini xder blog...leh jwb gaks keee...haha...sila jwb...sila jwb....