01 July 2009

Cinta Mu Mekar DiHati

kau umpama bunga yang mekar di hati ku
ku harap kau mekarlah selama-lamanya
kau umpama bintang menyinari hidup ku
ku harap kau terus bersinar

ketika kau perlukan aku
sentiasa aku ada di sisimu
ketika ku rindu padamu
terasa cinta semakin dalam

sayang kasih ku abadi
cinta mu mekar di hati ini
kau dalam ingatan
di sepanjang hayat ku
demi teguhnya cinta selama-lamanya

ketika kau perlukan aku
sentiasa aku ada di sisimu
ketika ku rindu padamu
terasa cinta semakin dalam

sayang kasih ku abadi

cintamu mekar di hati ini
kau dalam ingatan
di sepanjang hayatku
demi teguhnya cinta selama-lama..

kau umpama bunga yang mekar di hati ku
kuharap kau mekarlah selama-lamanya
kau umpama bintang menyinari hidupku
ku harap kau terus bersinar
Aku tak tahu lah kebelakangan ini,aku suka lagu2 jiwang mcm ni...adakah aku jatuh cinta?tetapi dengan siapa?adakah dengan dia insan yang pernah bertaktah dihati ni?Siapa ek?hmmmm Hanya Aku,Dia Yang Tahu......Anda Tahu? ...
Kembang indah menawan hati,
Sayang terkerat di tengah hari,
Cinta itu laksana api,
Tersalah hemat membakar diri.
Selasih diambil dari barat,
Dibawa orang jual ke pekan,
Cinta kasih tak ada ubat,
Selagi tak jumpa hati tak senang.
Yu-yu kataku tamban,
Kalau tamban mana loncatnya?
Rindu-rindu kata demam,
Kalau demam mana pucatnya?
Jangan suka menganyam nyiru,
Nyiru dibawa dari Buncit,
Jangan suka menanggung rindu,
Rindu bawa jadi penyakit.
Pergi seberang naik perahu,
Perahu berisi jerami padi,
Cinta adik abang tak tahu,
Cinta adik sampai ke mati.
kekeke mmg sakit aku ni...adoi rrr

No comments: