02 June 2009

Wish

~ Happy Mother Day to My Love Mum : Rosni Haji Naitullah ~
Mummy Terima Kasih Melahirkan Ani....Menjaga Ani,Ani Sayang Mummy Walaupun Ani Jarang Menungkapkan Kata-kata sayang Dekat Mummy...Tapi Mummy selalu Dihati Ani...Sampai Bila2...Mummy,Ani Mohon maaf kalau Ada terkasar bahasa,silap tanpa ani sedari...
i'm Your Srikandi RosMan.... I love U Mum....
~ Happy Father's Day to My Love Daddy : Raja Sulaiman Raja Hj Ishak ~
Daddy Terima Kasih Menjaga Ani..Dari KeciL hingga dewasa ini...Ani tidak tahu bagaimana nak balas jasa daddy....Daddy Selalu dihati ani,ke mana sahaja Ani pergi.....tanpa Daddy dan Mummy Ani Rasa tidak lengkap dunia ani......
I Love U ...i'm Your SriKandi RosMaN

~ Happy Birthday Day to :MyFren,My Sis,My Bro~
Happy Bithday To All .....Semoga Panjang Umur Dan dimurahkan Rezeki espically to My Sis Raja NorHafiza (13 April) Abg Yusri (Mei) Raja NorHaliza (Coming soon 6 June) Kak Imah (1 June) Kak Ummi (10 June) My Little Bro Azrin & Dj Faz (Mei) dan mereka2 lah ek,dh x ingat dh....

~ Happy Teacher's Day's~
Selamat Hari Guru To All Teachers....Jaga Mu Tetap ku kenang....Especially to All Teacher Tadika Ria Yayasan Sabah,Sekolah Agama Likas,Sekolah Kebangsaan Likas,Sekolah Kebangsaan Bandar UDA (2), Sekolah Agama Kompleks UDA,Sekolah Menengah Kebangsaan Bandar Baru UDA, Institut Bina Usahawan Johor,Team Lecturer AutoCAD Cosmpoint JB,dan orang perseorangan yang pernah mengajar saya....
~ Happy Friendship Day's ~
Sebenarnya Aku x tau bila Frenday ni...Tapi Aku wish ajer rr....Sempena korang Sudi jadi sahabat aku.....Selamat Hari Persahabatan Buat sahabat-sahabat yang mengenali diri ini..semoga ikatan persahabatan ini kekal ingga ke akhir hayat..Especially to Fina, Sumayyah,Sifu,Fadilah,Rai... Korang Sahabat terbaik buat ku....korang bukan sahaja sahabat...tapi keluarga ku......semoga ikatan ini selamanya dihati kita...Amin
::: To My Self :::
Semoga Teruskan usaha...Yakin Boleh...Aku Boleh...Aku Yakin...Aku Pasti Perolehi Kejayaan....Kuatkan Semangat Diri ini Wahai Raja Nor Haniza Binti Raja Sulaiman... Kegagalan Masa lalu Tidak Akan terus Berulang Jadikan Ia Sempadan.....Jangan Mengaku Kalah...Jangan Terus Mengalah ..Usaha lebih...Usah Dengar omong2 kosong yang menjadi kritikan yang tidak berasas...Aku Tahu Kebolehan Aku.....Untuk Siapa?Untuk Aku Jua.....Untuk Mum,Dad,Family,My fren....
I'm SriKandi RosMan

1 comment:

Anonymous said...

SALAM OL' FWEN EKEKEKE