07 September 2009

MHS ~ Terkenang Cinta Lama Part 1

Tadi aku lepak kat FB,ntah tiba-tiba aku terfikir sesuatu bende yang selama ini aku tidak terfikir langsung...

so dengan niat hendak mencari seseorang....
aku mula menaip namanya diruangan jejak rakan .... MHS...
Result Hanya seorang yang mempunya nama seperti itu.....
Lalu ku Cuba jer req as fren...

Tepat jam 2.40...aku dapat pesanan ... MHS accept aku nyer permintaan...
Betul ke Dia MHS aku?
So aku tanya Lukman (posman aku dulu)
"man ko ingat x lg anak puan H?si H...aku ada add 1 nick tau MHS...dia ker?ekekekekee "

Man Jawab "a'ah la..wah kasih bertaut kembali "

Betul ke dia yang ku nantikan selama ini?
Siapa Dia?
Dia insan yang empunya Gambar dalam wallet aku....
Rasanya Gambar tu dah hampir 11 tahun...
Yang peliknya bila aku tukar wallet baru, gambarnya aku akan pindahkan bersama...


Siapa MHS yang aku maksudkan??

MHS ni cinta pertama aku...ketika zaman persekolahan...insan yang banyak memberi aku semangat dalam mengejar impian dan cita-cita...
Orangnya sopan,solat alhamdulillah ku lihat tidak pernah tinggal,lelaki yang baik...cuma 1 yang aku suka pada dia.....aku suka tengok dia berjalan,tunduk jer...memang lain dari yang lain...
Aku meminatinya 1st time jumpa di Sekolah Agama Kompleks Bandar Baru UDA thn 1995...ketika tu,kami bersebelahan kelas jer...ekeke darjah 3 kena plak 1 bas sekolah.......bila naik darjah 4 kami sekelas sehingga abis Sijil Darjah Khas Sekolah Agama Kerajaan Johor..alahai....tiba2 rasa rindu zaman itu...alangkah baiknya jika dapat seperti dulu....tapi itu mungkin angan-angan kosong aku jer...
dah lama berlalu,takkan dia ingat aku lagi,redha jer lah...banyak juga cerita kami di zaman sekolah dulu...nak aku cerita kan ker??ahaks...adoi lah
nanti2lah aku citer kan ek....ekekeke

Nur Kasih ~ Slam

3 comments:

epul said...

Sekali sekala ,menoleh masa silam xpe. Jgn selalu. Nnt kiter jd lalai sbb asyik terkenang benda yg sudah. Hehehehehe.

Haniza Sulaiman said...

miahahahahahhahahahaa abg epul....
tQ...tp tu lah apasal ntah ...
"x tau nak kata plak"

Relevan said...

Nak popia 1..