18 September 2009

Kisah Aku & CA Episode 2 : 27 Ramadhan .. Haha

Assalammualaikum...Salam Ramadhan For All Muslim..
hmmm...x lama lagi nak Raya tol x?aku macam `kureng` jer bila dengar lagu raya...pastinya kawan2 yang lain kebanyakkan hepi nak sambut raya..aku tahun ni,mcm `zero` jer ni gara-gara pemintaan someone n bos x bg monus...uwaaaa frust gile tahun ni...memang bos dh kuarkan gaji,tapi...xkan lah aku nak guna duit gaji yang sepatutnya digunakan untuk membayar rumah,bil air,letrik,bil tipon,bil tenet????puzzle giler..bende ni lah wat aku xde mood sebenarnya..ikutkan xdelah beban sangat,tp aku sedih rr..x dpt tunaikan permintaan mummy dan daddy sempena raya ni...kalau macam last year,duit monus ler aku gunakan untuk membeli barang-barang rumah termasuk beberapa perabot...Dugaan sangat bulan....

Semalam seperti biasa aku mengambil Arif dan Adha kat SKBU2....Semalam aku nampak CA...Cute berbaju batik gold....tapikan mcm ada something semalam berlaku...atau itu hanya perasaan aku jer...aku rasa seperti dia melihat aku dari jauh...dan aku terasa dia cuba menarik perhatian aku jer smlm...kan best kalau perasaan dia sama sepertiku...ekeke ...pasti korang tertanya-tanya bagaimana rupa di CA sampai aku ni tersyokkkk abis kat CA kan...ahaks....CA ni xde lah handsome pon....dia agak berisi,itam manis orang nyer...tapi paling part den suka ......ahaksss mata dia...tergode den ahaks.....opsss puasa2

Semalam sebelum aku balik,sempat juga dia senyum kat aku....gugur jantung ku...
Ya Allah Apakah ujian yang DIkau berikan pada Hamba Mu ini.....

Semalam still berbuka puasa dalam kereta lagi,coz biasalah jalan jem ...lagipun semalam aku ke Taman Nusa Perintis jap,beli barang keperluan nak pasang lampu raya...ni lah permintaan mummy semalam..dia nak gak pasang lampu tu semlm...nak tak nak,selepas mandi tu,aku terus rr menukul paku kat depan park kereta...Terpaksa aku lakukan tanpa bantuan Daddy...coz daddy tidak berapa sihat...yang kelakarnya dok tolkan wiring,boleh gak adik jiranku dok depan rumah..fuhhh tebalkan muka je lah...mana tidaknya aku naik atas kerusi wakakak poyo jer....bende yang tinggi-tinggi biasanya memang menjadi tugasku...almaklumlah dalam family aku seorang je "tinggi dan besar" yang lain semuanya "rendang tidak berbuah" wakakaaa...tapi aku tetap bersyukur atas anugerah yang Allah berikan kepadaku...walaupun aku "Gemuk" namun aku tinggi....xdelah nampak rendang2 kan....

K lah nak sambung mood gilos lagi ni........Bosssss Raja nak Bonussssssssss ....

No comments: