16 June 2008

Buat Insan Yang tersayang....Adiza 4EveR

Untukmu Sayang
By Amuk/Febians
Keindahan Pelangi
adalah keindahan wajahmu sayang .....
yang sering bermain
di mata hatiku ini
kasih sayang ku ini
hanyalah untukmu
ku telah berjanji
kau lah yang satu
dalam hati ini
untuk selamanya...
oh kasih...
untukmu sayang

Lagu ini sering kali membuat aku teringat insan yang aku sayang...Aku bersyukur dapat mengenali dia...Buat masa ni,aku tidak dapat nak menunjukan wajahnya....nak kena minta izin dari dia....semakin hari semakin sayang...aku berharap ada yang baik berlaku antara kami...aku tidak mahu lagu diuji seperti cinta lama ku....sungguh menyakitkan hati....tapi aku redha jika apa yang aku tidak ingini terjadi atas kami.....kerna ku tahu....Kami Hanya Merancang Allah yang Menentukan semuanya...Aku hanya mampu berdoa......
Apa-apa pun aku selalu bermohon padaNYA supaya diberi sebuah cinta yang sejati dalam diriku....Amin ....insyaAllah

No comments: