09 October 2014

Bebel Part#4

Suka membebel juga aku ni kan....hehehee tapi bukan hobi tau...suka suki jerk...

Aku nak KURUS....korang percaya x?ahaks!!
Niat dah lama tersimpan cuma kejap on off...waduh itu yang susah skit...tapi aku mmg nak diet...cuma tak tau bagaimana nak mulakan...dulu ada yang guide aku...sekarang xde yg guide ekekeke cuma fikir balik x yah lah ada pak gad ni....ekekekeke bikin panas....
...................................................................................................................................................................
Akhir2ni aku selalu mengalami sakit kepala yang kerap...Bila nak g klinik ada je halangan....so balik kerja je...comfirm aku rasa nak tidur je..pantang ada masa skit comfirm aku lentok awal....itu lah aktiviti aku kalau xde keje....pernah gak aku lentok kat ofis...port bawah meja....stress..sakit kepala = Tidur ubatnya...
Sebab ini juga aku terniat nak turunkan berat aku yang semakin hari semakin naik...padahal makan xde lah banyak mana pon...aku banyak minum air je kot..kot tu yang bahaya kan....hehehee
.................................................................................................................................................................
Ada juga member aku ajak nak g berurut untuk penyakit aku ni (bukan sakit kepala tu) sakit lain...tapi aku takut...ekekeke bukan takut je..pengeli pon boleh dikatakan...hahahaa comfirm makcik tukang urut tu terpelanting leh aku nnt...miahahahaa geli siot kena pegang ni....hahahaa
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kalau aku berharap pada tawaran auntie untuk pembedahan...rasanya xde harapan...dia senyap je tiba2..hampir setahun selepas aku berjumpa doktor Ahmad dan sebelah buat ujian darah...namun xde apa2 yang mereka rancangkan..maybe sebab auntie tidak berapa sihat itu yang dia x ingat janji dia pada ku..its ok...aku kena usaha sendiri juga kan....aku xnak harapkan orang lain dan jadikan diri aku sebagai beban pada orang lain...

No comments: