09 October 2014

Bebel Part #3

Korang percaya pada jodoh x?
Hehehe aku percaya Jodoh itu Dari Allah....
Aku teringin gak nak dapat jodoh yang dapat membimbing aku ke jalan Agama Allah...
Mungkin aku banyak kekurangan dari segi Agama walaupon aku ni belajar Agama sampai darjah Khas sekolah agama johor...ekekekee

Korang tau x aku last bercinta bila?heheheee
jap eh...aku pon lupa..rasanya last tahun 2009 kot....betolkan...so maknanya hampir 5 tahun aku single...sekarang ni teringin gak nak ada BF yang boleh jadi Calon suami dunia akhirat...tapi aku macam takut untuk bercinta setelah lama hati remuk berkecai (cewahh ayat x leh blahhhh)....cuma akhir2 ni aku terkenan ngan seorang ni lah...cuma aku x berani nak kata..uolss tau kan aku ni suka lelaki yang berkaca mata..dan yg senyuman yang menarik serta yg lembut (bukan lembut mcm auwWw)...hehehe cuma aku sedar aku ni sapa lah berbanding dengan staff2 dia yang cun2 kat ofis tu...agak2 korang dapat cam x?hahahaha ampon2 aku sekadar merapu...

Tak pe lah kita abaikan je lah...Orang kata Ada Jodoh x ke mana kan..kalau xde aku kena redha atas ketentuan illahi utk aku.....

NOTA : Buat adik ku Nina & Adik ipar Ku Hasifi..kalau terbaca..simpankan rahsia ni....jgn disebut depan mum n dad danger...hahahahaaa

No comments: