23 June 2011

Nak Ceciter sekit

Korang sure tertanya-tanya siapa BestFriend aku kan?hehe...Bestfriend zaman sekolah?zaman kolej?zaman remaja?zaman dewasa?
hhehehe
meh lah aku citer....apa2pon pada yang tersenarai nanti tu....aku ucapkan tQ coz korang menerima aku sebagai sahabat korang...almaklumlah..aku ni insan yang tidak sempurna...
Zaman sekolah...bagiku semuanya sahabat baik....walaupon ada seorang teman iaitu NoorFadilah Johari....Kenalan ku dari Darjah 6 hingga ke SPM...leh dikatakan apa2 semua bersama,dan pernah juga kami meminati Artis & BF yang sama,namun dia dapat lah coz aku ni x cantik seperti dia....hehe
Zaman Kolej...sahabatku di kuliah nama dia Norfadzilah Ahmad..Orang Air Tawar...Ni mmg bestfren ...siap leh lepak2 lagi,time kuliah mmg kami melakat seolah-olah dia ni kembaq aku...sampai sekarang kami masih berkawan,tapi tidak serapat dulu..maybe sebab dia dh berkahwin so jarang berhubung,sama juga dengan NoorFadilah...juga sudah berkeluarga..Alhamdulillah...
Zaman Kerja @Zaman remaja @ Zaman Dewasa :
Sahabat baikku Nama dia NorAzian Johar @Yan.orang Tampoi x jauh dari rumah along...kira kami ni sebaya...memang kalau tengok dia ni macam sombong..tp kalau dh kenal memang x menang tangan melayan lawak,,,macam aku dh kenal dia hampir 8 tahun...so memanglah dah sebati dengan jiwaku...Dengan yan ni,banyak jugak kami share prob,susah senang bersama..family pon dh kenal....x taulah nape kadang-kala kalau dia xde kat office rasa macam bosan jer...maybe xde orang yang memahami aku kot...macam yan ni,dia memang tahu sangat perihal aku...time aku angin kus kus,mood macam pocoyo dia memang tahu,gitu gak aku...kadang2 tau if dia kerisauan....aku pon jadi risau..tapikan yang paling aku pelik...if aku sakit,or tension dia pon akan mengalami benda yang sama.....pelik kan?

nanti sambung lagi lah...tapi aku nak bercerita pasal Yan sahabatku.....tunggu lah yer

No comments: