09 June 2011

Jeng jeng jeng

Mimpi Bertunang Dengan SK????Biar betul aku ni...Tapi best gak kalau itu ditakdirkan buat ku...Amin Amin Amin....
Gara-gara mimpi itu,aku terjaga jam 3.30pagi..hahahaa tersenyum sendiri....selepas tu aku bangun sebentar untuk menunaikan solat sunat...alang2 dah terjaga dalam senyuman orang kata.
Pelbagai tafsiran dari rakan-rakan ku mengenai mimpi itu,ada yang kata mimpi x elok,ada yang kata hanya mainan,ada yang kata mungkin dapat sesuatu pekerjaan yang baik...Mana 1 nak caya ni?kalau leh aku nak percaya kepada kebaikan je lah..amin2
"Bermimpi bertunang - akan kawin cepat pada tahun ini"http://1001rahsiadiri.blogspot.com/2009/08/rahsia-mimpi.html hehehe nak nak nak.....yang ni aku sokong lagi-lagi kalau calonnya SK....Hehehe i Like :)

apa2 pon aku masih tidak mengetahui apa makna sebenarnya..apa2pon aku bersyukur ditemukan SK dalam mimpi ku... :)

No comments: