27 March 2009

26 March 09

Assalammualaikum..
Hari ini ada perisitiwa berlaku...Hari ini di anggarkan jam 6.30 Petang tadi,sedang aku bergayut ngan adik mucuk ku Dj iRa.....aku dapat berita,Abang Mummy meninggal Di Sabah...Kerna Sakit Asthma...Al- Fatihah Semoga Arwah Dicucuri Rahmat Dan Ditempatkan bersama insan2 yang beriman.....
Tadi kira-kira jam 7 lebih,Aku bersama dad ke Danga Bay untuk membeli tiket Air Asia,esok mum,dad,along dan aziq akan berangkat ke Kota Kinabalu bagi menziarahi Arwah Uncle....Untuk pengetahuan korang, Uncle ni seorang yang suka bergurau,kalau aku balik ke KK,sure aku akan diusik ngan mcm2 lawak,uncle ni salah seorg yang aku respek,bukan itu saja,beliau jugak seorg ketua keluarga yang aku sayang selain mum dan dad....walau ku tahu,ada sesuatu yang berlaku di sabah,namun aku dari ketulusan hati uncle ...beliau masih menyayangi akak,adik2 serta sanak saudara yang lain....
Sejak kebelakangan ini,aku asyik bermimpi yang aku berjumpa beliau,tapi bagi ku,itu hanya kekuatan bagi aku yang ingin mengadakan hari keluarga pada bulan 10 nanti,tapi nampaknya kehilangan beliau amat terasa dalam hati kami yang berjauhan dari beliau....Aku berharap dapat mengucup dahi beliau pada esok hari,tp niat ku x kesampaian,kerna esok hari aku ada kes urgent di office...so aku tidak dapat meningkut family ke KK...
Apa-apa pon aku berdoa agar Arwah Ditempatkan Bersama insan2 yang beriman.....

1 comment:

Bidadari Exquisite said...

Al-Fatihah buat arwah. Semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dlm golongan2 org yg bertakwa. Ira pun terkejut gak td time akk ckp pakcik akk meninggal. Terus ati ira rase x sedap. Huhu. Ape2 pun, takziah dr ira sekeluarga.