02 April 2009

Emosi....Teremosi

Assalammualaikum .....Hari ini Sudah masuk 2 April 2009......Rasanya Aku semakin Tension Dengan Kerja-kerja yang melambak ni...hahahhaa sana sini berkejaran,Office,Alumni,Partime Jobs etc....BZ sekali.....
~ Sedang Menyiapkan Pendaftaran Persatuan Bekas Pelajar SMKBBU....Target Bulan April Semunaya Settle...
~Partime Jobs.....Blogs 3 (Business Family,Radio Dan Resort ) Target Ntah ahaks
~Office ...Sejak kebelakangan ni,mmg berlambak....lain lagi keje dari Kontraktor kira partime lah.....
~Server plak....Dalam proses Nak mengunakan ChatSpace semula....Alhamdulillah...InsyaAllah dengan semuanya UP termasuk Website....
~Cinta???? Rasanya kini aku kembali ke Alam Solo.....Nothing To Say ....Just Aku doakan Dia Bahagia bersama Insan Yang Tersayang......Aku masih Belum jahat merosakan hubungan org lain......
~Sahabat ? Hanya Ada Fina Yang Faham dan Memahami Aku tQ Fren
~Apa2 pon aku sayang Semua ......Maafkan Jika Aku Pernah melakukan dosa or kesalahan tidak kira secara sengaja atau tidak.......

Semoga Aku Dapat Menjadi Seorang Insan Yang Dekat BersamaNYA di sana....Amin

No comments: