23 March 2009

Happy Birthday To Me



Alhamdulillah 15 March 2009 Genap 27Tahun Umur Ku...Alahai Macam tidak percaya jer...ekekeke mana tidaknya orang umur 27 perangai kira matang,aku ??? ahaks macam budak2 sekolah lagi...ekekeke dulu Azam ku cecah umur 26Tahun nak Tunang or nak jadi isteri orang nampaknya kena tangguh lagi,almaklumlah " i'm Single" ekekee lawak tol.....


Sambutan Besday kali ni, agak kureng skit,tp still hepi coz celeb ngan family....mula2 p mamam chicken Chop uwaaaaa ngan ABC aiskrim...ahaks tp kini dah x leh makan bende2 ni almaklumlah aku kini "Under Control" with my family Semoga Impian mereka melihat aku "kecik" akan menjadi kenyataan.....


perghhh sedapnyer ...opsss pose2 ekekekee
adoilah leleh air melihat kek & Abc ni...cuma pic chicken Chop jer aku x sempat nak rakam almaklum ler.....time tu mmg lapar miahahahaaa....

Buat Pengetahuan Semua,Besday ni aku sambut ngan Anak sedara ku iaitu Siti Nur Adha berumur 9tahun...Happy Birthday Laling Auntie ...Alahai mcm ner lah Kaklong leh nak samakan tarikh kami ni nyer.....ekekekekeek Adha diamik sempena Hari Raya AidilAdha...9 tahun yang lalu ketika itu,aku berada di tahun akhir Diploma Architecture.....

Kini aku sudah hidup selama 27Tahun....Alhamdulillah.....Ya Allah....Mekasih For My Mum n My Dad coz Melahirkan,menjaga,mendidik aku menjadi insan yang berguna..Terima Kasih sekali lagi Atas Doa Mum & Dad Wat Ani......Cuma "nak Hantu"yang Mum N Dad Nak kan,Ani Lom Leh beri Lagi...So Tgk pada Jodoh ekekeke...Alahai den ni kalau bab merapu mmg no.1... K Lah nak siapkan bende lain plak...k Chow

No comments: