02 January 2012

Potpet Di Pagi tahun Baru

Assalammualaikum & Salam Tahun 2012....Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik untuk mengharugi liku-liku kehidupan yang baru ini.....
Biasanya bila tiba tahun baru....pastinya Azam akan menjadi taruhan wat diri kita...x kisah lah di mana2 berasa..isu Azam pastinya terus menyinari...Yang pastinya Azam aku tahun ni,nak settlekan azam 2011 yang masih lum tercapai...iaitu nak turunkan berat ...hahahaaa asyik separuh jalan jer...apa nak jadi aku pon x tau....
(Azam : Try lagi...usaha pasti menjadi)
Tentang kerja pula.....awal tadi dah nekad nak kuatkan semangat..tapi apakan daya ada mangkok ayun wat ati aku hancur ......Staff baru masuk kerja dengan gaji RM1700/= memang wat angin aku kali ni...aku yang dah 8 tahun berkerja masih lagi tidak mencapai gaji itu...apa ntah masalah bos aku ni...memang wat sakit hati jer bila aku ingat....kali ni
(Azam : Aku pasti mendapat pekerjaan lain...pasti antar surat resign)
Tentang perniagaan Aku..Hmm nampaknya aku akan mengubah nama company aku ni,berikutan my partner tidak tahu kesudahannya...dan akhir bulan 1 ni..insyaAllah aku akan mengedarkan sample chocolate for member.....
(Azam : Edar jangan x edar.......Dan Semoga Tahun ni akan menjadikan aku seorg usahawan yang berjaya..amin2)
Untuk Keluargaku...My Mum & My Dad..InsyaAllah aku akan lebih berusaha untuk memenuhi impian kalian...InsyaAllah...
(Azam : Cari harta banyak....bagi kegembiraan wat mereka)
About Love?? Hmmm Setelah berkecai...akan difikirkan untuk mendapat cinta..namun aku tidak perlu terburu-buru....sebab Tanpa Cinta..aku pasti boleh hidup seperti biasa.....hehehe...betol x? Betol betol betol....
(Azam : x tau apa nak diazamkan pada bab cinta ni)

Yang lain2......semua ku mohon lawati ke www.qasehchocolate.blogspot.com ......singgah jangan x singah than jangan lupa untuk order k...


No comments: