28 January 2012

~~~

Entah kenapa malam ni aku teringat ngan mereka yang pernah menyakiti hati ku...tiba-tiba aku teringat tengku,pompuan dot3 tu....apa agaknya silap dan salah ku sehingga mereka menikam ku....Memang ku tahu jodoh ku dengan tengku sudah berakhir,namun aku masih tidak dapat memaafkan dia dan pompuan dot2 tu....

Bila difikirkan.....kenapa harus aku meningati kejadian yang sudah menjangkau 4 tahun itu?adakah masih tersemat sebuah dendam yang pastinya tidak akan terluput dari hatiku?........

Kehadiran tengku awal tahun ni,masih lagi seperti dulu seolah2 dia tidak pernah melukakan hati ku.....namun bagi ku....dia adalah musuh yang patut aku lenyapkan dari diary hidup ku...

Harapanku moga aku tidak bertemu dengan mereka yang telah menghancurkan kebahagiaan ku.....

28 Jan 2012
02.32 am

3 comments:

xHuJaNx said...

alahai kak..toksah duk ingt dowg.meh ingat ida yg c0mey niyh.hehe

Haniza Sulaiman said...

hahahaaaaa ida....x tau nape tiba2 leh teringat

xHuJaNx said...

hu3 xpew2 ida pahammm...