16 March 2011

Suprise Party For Me!!!

tQ Kak Liza & Yan coz wat suprise for me smlm (15/3/2011) sempena hari kelahiranku...Tak dapatku gambarkan bertapa gembiranya aku semlam...

Seperti dipost smlm,aku menyatakan aku menanti sms dari SK...Rupanya kejutan buatku...Begini ceritanya...Semalam jam 6ptg aku sms dia menyanyakan dia dimana..."Sy br sampai" pada fikiranku maybe baru sampai dirumah,so aku pon suh dia g rehat....dalam 30min aku sms lagi "awak x nak wish my birthday" ketika ni aku berada di My Idol Karaoke Taman U...tapi xde jawapan..so semasa kawan2 buzy diluar..aku didalam seorang2 jer...layan lagu....ntah mcm ner....tiba2........

Pintu dibuka...Ya Allahhhh ....aku menjerit....si Dia Muncul....uwaaaaaaa malunya aku....memang suprise sangat....rupanya dia dah plan bersama Yan.....apa2pon aku cukup bahagia semalam..bertemu dengan SK..
Kami sempat juga berduet lagu "Doa Buat Kekasih" harap kami berkekalan...Amin...Love U SK...

Doa Buat Kekasih

Artist: S K Feat: R N H
Andainya aku bertanya
Padamu tentang bahagia
Di mana nilai setia
Di manakah puncak cinta

Mahukah engkau mengerti
Harapan serupa mimpi
Ianya dapat terjadi
Atau hilang tak berganti

Sejarah mengajar kita
Menjadi lebih dewasa
Meniti arus angkara
Lupakan kisah yang lalu
Teguhkan tugu imanmu
Doaku buat kekasih

Yang dulu usah dirindu
Hilangkanlah dari hatimu
Doaku buatmu kekasih

Yang dulu usah dirindu
Hilangkanlah dari hatimu
Doaku buatmu kekasih

No comments: