04 March 2011

4 March 2011

Hari ni alhamdulillah aku gembira sangat coz dapat memberi simple coklat buatan ku sendiri..harap dia suka....tQ yan coz antarkan coklat buat SK..aku pun x sangka awal pagi terima sms tQ about coklat,coz yang aku tau,yan nak bagi pada keesokan hari...Suprise for me not for him..ekekee..tadi dia kata adik dia pon berminat gara2 mms yang dia antar kepada adiknya...syukur Alhamdulillah.

kerja?seperti biasa gaji belum masuk,pening juga aku dibuatnya....family tanya pasal gaji,bank call pasal loan,memang tension sangat...ini dah masuk 2 bulan.Leh pengsan juga ni....x lama lagi nak g sabah...uwaaaaaaa

Business...alhamdulillah semakin banyak order yang masuk,berkat doa mum,dad,adik beradik serta semua orang sayang pada ku...Alhamdulillah.... www.qasehchocolate.blogspot.com

Persahabatan?buat masa ni,apa pun yang berlaku,aku tetap berkawan dengan semua orang,walaupun mereka membuat aku sakit hati....aku tahu,bukan semua orang boleh terima kita seadanya..tapi tak pe lah....nak wat macam ner,kita xde KUASA yang boleh membaca fikiran dan hati orang lain...hehehee

No comments: