07 August 2010

??

Semakin hari,semakin aku rasa dia jauh dr aku...namun aku redha atas segala takdir yang Allah berikan kepadaku.Mungkin dia bukan insan yang dijodohkan untukku...namun aku redha ..
sememangnya aku cuba yang terbaik untuk mengenali hati budinya...namun mungkin dia,tidak dapat merasakannya....it's ok..." Allah maha mengetahui...Maha Menyayangi...Aku terima segala ketentuannya..."

Kerja plak...minggu ni aku kena turun naik ke TNB...Alahai rasanya nak pecah kepala otak jer..gara-gara kejarkan kerja di Site..abis kerja design aku tertangguh...Enginner plak tau nak sound jer keje x siap..padahal dia tau yg aku ni kena kuar masuk office untuk mendapatkan bekalan letrik dan telefon utk projek...
Mana ntah janji bos nak berikan PC dan lesen...aku bukan nak menangih janji..tp memudahkan perjalanan pekerjaan ku...xkan nak g TNB,SAJ,site aku minta daddy antar?mcm x logiK..lagipon dad ada keje lain nak dibuatnya

Apa-apa pun yang berlaku,aku mohon maaf kepada dia..bukan niatku utk menyakiti hati sesiapa.....aku Hanya Mampu tersenyum...

2 comments:

yaya said...

salam kak raja, asek cerita bende sedih aje.. post la bende2 gembira sikit..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sian kat ko