20 August 2010

20/08/2010

Akhirnya berjaya juga kami menyiapkan design tu...Syukur...3 projek dalam masa 2 minggu ....dbulan puasa lagi tu...alahai nasib aku dapat cabut balik ke BBU bila nak berbuka puasa...tetapi...time tidor lah yang x menentu...ekekee...apa2pon Alhamdulillah semuanya selesai.....syukur pada MU Ya ALLAH...

Projek UTM ni cuma masalah dia susah nak open file utk CAD...1 file menggunakan 30min nak buka dan save....pastu kena tukar layout plak....sakit jiwe

Projek Lembaga Nanas BBU plak...xde halangan cuma utk design "New Office" aku x bape faham ....tapi akhirnya siap gak..(mode sakit jiwa)

Projek SMK Seri Perdana BP plak....mempunyai 2 blok bangunan 2 dan 3 tingkat,kantin dan sebuah dewan...ni sebenarnya x susah cuma yang aku geram bilik utk masukkan Access Letrik n telephone prob...alahai....pastu aku mmg xde yg guide...bila aku bertanya mana yg aku x faham,org marah aku....tp xper..dugaan.....

MAI..aku masih menunggu keputusan darinya...samada ok or not...apa2pon aku redha

Aku juga masih mencari peluang belajar...if ada kawan-kawan yang terbaca blog ni,if ada nampak flayers or info tentang study partime roger2 kat sy k....

Mum & Dad....dad isnin ni ke Pandan Hospital,aku nak ikut jer...Tapi dad target selasa dia masuk HSI...aku ingin bersama-sama dad....Semoga Dad Cepat Sembuh...
Mum kaki semakin pulih,mata pon da nampak....syukur...
Aku???? belum berkesempatan ke HSA...hehehe Aku ni susah tol nak kuar...asyik kerja jer....

k lah nak away ~~~ lainkali sambung merapu...

Salam Ramadhan ~~

Nampaknya segalanya kembali normal....hikhikhik

No comments: