01 January 2009

Gathering CeriaChat.Net 2008

Assalammualaikum ~~~


Apa khabar semua....Saya Alhamdulillah sihat cuma sejak balik dr Melaka badan agak kureng sedap..maybe banyka makan seafood di Umbai ahad lepas...maybe saya ni alahan ngan seafood agaknya lah...


Ok Buat pengetahuan pembaca semua....Saya baru saja mengikuti Gathering CeriaChat.Net Buat julung2 kalinya sejak saya tubuhkan 3 bulan lepas...walaupon x ramai tapi alhamdulillah agak meriah juga dengan kehadiran beberapa orang kuat Server Chat dan Radio...


Aktiviti bermula jam 1 tghari.....almaklumlah saya,fina,bard serta ayin lewat ke lokasi perjumpaan .... almaklumlah jalan pakai kasut tinggi...tapi mmg mencabar betul pada hari tersebut...walaupon keletihan saat itu....saya tetap hepi dengan kehadiran rakan2 yang sanggup join walaupon berada jauh dr luar KL...


Antara yang hadir My Bestfren Butterfly(Penang),Dj Ricky & Yazid (Melaka),Biawak Penang(Penang),Dj Tuan (Rawang),Zack_3061(Pahang),Snake & Dj Ira (Putrajaya),Dj Lovestar,Dj Zulkarnain,Dj Wokyoh,Zaza De Sauza,Atan,Shuwen & Dj Elbone,Aiman & Wife(Kuala Lumpur)


Pada Mulanya kami target yang hadir hanya 8orang tapi sungguh mengejutkan...Memang best habis hari tu...Selepas berkumpul diground floor,kami beramai2 ke food court..bersantai ,makan2,sambil kami berbincang mengenai isu2 seperti Radio,server linux dan berbagai2 lagi..dikesempatan ini jua,aku mengambil peluang mendekati rakan2 server yang selama ini,aku tidak pernah ketemui hanya mengenali di Internet dan mendengar suara diradio sahaja...Dianggarkan lama jugak kami santai di food court KLCC,kemudian kami beredar untuk berkumpul di taman KLCC..Disana kami mengadakan perbincangan sekali lagi...Dan di sana juga,aku,Zul serta Kak Shuwen memberi serba sedikit maklumat mengenai organisasi server CeriaChat.Net......Selepas itu kami menukar lokasi lagi...Kami ke Ampang Park ....apa lagi Karaoke..ahakzz rasanya dah kali ke 2 aku pergi ke ampang park,last thn 2007 ketika aku handle gathering KC dulu...

Di karaoke pulak,banyak suprise yang berlaku,cthnyer sambutan besday my bestfren Dj Zulkarnain,lepas tu baru aku sedari ramai dikalangan yang hadir mempunyai bakat yang terpendam...Di sini juga aku dapat melihat beberapa karektor yang dimiliki oleh rakan2 Maya yang selama ni aku kenali....Aku dapat menyumbangkan 3buah lagu...best ke x,layan jer bukan pertandingan pon.

Sebahagian Gambar-gambar yang telah di ambil di KLCC....Manakala gambar Di karaoke aku masih mencari....so pada rakan-rakan yang menghadiri gath aritu leh lah memberi kepada aku...tQ
K lah sampai disini sahaja buat kali ini,insyaAllah aku akan mencoretkan kisah kembara aku ke Bandaraya Bersejarah......ok Semoga Anda Gembira membaca coretan saya pada kali ini.Assalammualaikum ~ LeBiH CeRia DaRiPaDa BiaSa ~

1 comment:

Atuk Rongak said...

wahhh ini tidak adil... nape tak kol time nak pi karoke.. mau den pegi.. muekekeke ampons.. gurau2