10 May 2011

10/5/2011

Assalammualaikum & Salam sejahtera.....Syukur dengan nikmat pernafasan yang diberi olehMU Ya Allah...
Semalam 10/5/2011 Alhamdulilah flayerz Qaseh Elite Enterprise dah siap di print...Maknanya aku dan team kenalah stanby untuk mulakan business semula.InsyaAllah....


Ni lah flayers untuk Qaseh Chocolate Homemade..Perkhidmatan yang kami sediakan seperti berikut:(baca kat atas tu) hehehee jangan malas sangat nak belek2 flayers tu(ke aku yang malas nak menaip?) hahaa
Ok semalam selepas amik flayers kat Plaza Angsana,aku dan Yan (selaku business partner & Bestfriend aku jugak) g makan-makan kat Food Court...sambil2 berbual2lah...than lepas tu kami g karaoke..rasa nyesal pon ada coz tempat karoke tu x best langsung...hehe pastu leh plak blackout kekeke maknanyer memang pas ni x yah g lagi lah tempat tu...hehehe...yang best kat Taman U gak...sana lah karaoke tempat aku bertemu dengan SK....(apa khabar dia skrg yer?,aku rindu sangat dengan senyuman darinya)

Pasal SK...sejak dia sms aku dengan kata-kata yang menguris hati ku,aku langsung x contact dia...Namun dihatiku..Makin Aku Sayang Dia...tetapi orang dh x nak..aku terpaksa akur....apa-apa pun aku sentiasa berdoa agar SK sentiasa sihat,bahagia dan segalanya aku redha....Maafkan aku S.K....Namun perlu ke aku menunggu dia lagi?Aku rindu kenangan berkenalan,keluar,sms dan yang aku x leh nak lupa suprise dari dia...My Birthday Party & dia datang My Office....Gembira aku ketika itu..Hehehe tQ Awak......

No comments: