01 October 2009

Hehehe Hepi

Assalammualaikum
Semalam aku seperti biasa ...amik dak2 sekolah...pada mulanya ..aku tercari-cari gak CA...windu plak tgk muka dia..alahai..apo kono eh jang...ahaks...
Lama gak aku berdiri disana....Tiba-tiba...ada pengummuman dari speaker sekolah....terkejut aku....sore dia......ahaks...tapi orangnya xde...
So aku perati jer kot-kot dia kuar dari pejabat....Yessssss memang dia ada....dia mcm tgk jer....ekeke hepi sgt semlm...
Tapi korang tau x,apa yang paling aku rasa hepi semalam????Nak tau x?????
ekekek semalam kali pertama aku dengar dia membaca Ayat Quran...Surah Al-As...Tersentuh hati aku mendengar alunan suara dia membaca...Ya Allah...Aku rasa kalau menjadi...pasti dia dapat menjadi Suami yang Soleh....Itulah ciri-ciri calon idaman ku....ekekee

Rasanya sejak naik keje ni.....boleh dikatakan hari-hari aku jumpa dia....senyum jer rrr nak wat macam ne...segan aku ni..

:)

2 comments:

epul said...

wah wah wah...sejak opis pindah ni dah makin 'gatai' ekkk...hehehehehehe...

Haniza Sulaiman said...

wakakakakaka abg epul
bukan makin gatai tp....dh nak sampai seru agaknyer...
miahahahahahahhaaaaa