03 July 2010

Weng diPagi Hari

Sejuk tol pagi ni ( Aku masih dioffice ) mengigil2 aku ...eekekke perghhh mcm apa jer ni...

Hari ini MAI balik ke JB....
"InsyaAllah sekiranya diizinkan Allah aku teringin ketemui dia."
Tapi tak tau lah kan,maybe dia balik ke JB ni sure full agenda...Apa-apa pon aku berharap dia hepi,bercuti di JB ni....

Aku plak hari ni...Plan mcm-mcm bersama mummy...apa-apa pun yang paling penting balik BBU aku nak tidur jap...ngantuk tol nak golek2 bak kata MAI...hehehe pastu baru excot mummy g Angsana,Appolla hehe orang nak balik kampung so mcm2 lah dia beli aku gak x beli pape...ahaks!!!


Buat Zafira ...Tunggu Aunty sampai Sabah,nanti teman aunty Jogging tepi laut yer....Rindu plak zaman kecik-kecik dulu.... rumah dekat ngan laut..so pagi-pagi sibuk lah nak joging tapi bila sampai rumah jer,minta daddy masak Nasi Goreng ahaks!!! itulah runtinnya...Kalau Jogging petang plak haluannya bukan jogging tapi ke Kedai Ke-Ling beli mee gorenng ekekeke tu Aunty Masni lah yang ajak...ekekeke sweet memory....

Buat Adin....Jangan lupa ajar akak wat printing...mau biz ni semangat ni .....

Buat Anak-anak sedara aunty kat JB....Adha,Arief,Akim & Aziq jangan nakal-nakal ye sayang...Aunty Ann sentiasa rindu korang...korang selalu pengubat kesepian aunty (sepi woOoOo)...If gaji aunty masuk,aunty belikan korang hadiah ... Aunty Promise ni...For Ur All luV Muahhhh pp anak sedara aunty....

Buat M.A.I ....Bila dah baca surat tu,if tak leh terima,x per...Saya Faham...tapi kita still boleh bersahabat yer... Tapi if ada jodoh... Saya bersyukur kerna Saya diketemukan Dengan Awak....
saya juga berdoa agar MAI selamat kembali Ke KL setelah bercuti di JB ..... Jaga Diri,jaga Kesihatan,Jaga Mata....i cubit u :p

Buat Sahabat-sahabat....Mohon kemaafan sekiranya saya tidak sampai ke tempat yang saya tuju...Halalkan segalanya...Anda mmg sahabat terbaik buat saya....LuV ya

Buat Khalil Anak Mummy.....hikhikhik Semoga Khalil Jadi Anak yang soleh....Jaga Ibu dan Abi Khalil.....Khalil Anak yang Sempurna...Tiada Keraguan yang harus orang pertikaikan...i Love u so Much Khalil.....

Semoga perjalanan kali ini,tiada yang menganggu....Dan Semoga daddy mummy sihat semasa di Sabah nanti..Aminnn

No comments: