25 July 2010

Kadang-kadang apa yang kita rasa....tidak boleh dirasai oleh orang lain...begitu juga rasa sayangku kepadanya...semakin hari-semakin ku rasa dia jauh dari aku...namun aku sentiasa bersabar bagi mengambil hatinya.Rasa payah juga untuk meraih hatinya...mungkin dia masih tiada keyakinan untuk bercinta setelah dikecewakan...Namun aku masih mampu mencuba sebaik mungkin..

Last week,aku dapat surat dr klinik...dan meminta aku untuk mendapatkan rawatan di Hospital Besar Sultanah Aminah JB...Hope segalanya dapat ku buat dengan baik...Namun bila eh aku nak g?
persoalannya skrg aku start bz dengan kerja dioffice...Almaklumlah kami dh naik pangkat konon2 p mampos ler kalau gaji still sama hikhikihkihk

Dad plak aku tengok jap ok ,jap x ok....sekarang semakin banyak tangungjawabku..
"Ya Allah ku mohon padaMU...Agar diberikan Kesihatan Yang Baik Buat Daddy Dan Mummy...Aku redha atas Segalanya Ya Allah "

Semoga apa yang ku lakukan diRahmati Allah & RasulNYA....Dan Semoga Dosa-dosaku yang lalu...Akan diampunkan....

Aku Ingin Menjadi HambaNYA Yang Baik dan Mulia diSisiNYA...Amin Amin Rabbalalaminnnn

No comments: